Verzending & bezorging

Bezorgopties

Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail naar klantenservice@privacy-screenprotectorshop.nl met het bestelnummer en het juiste afleveradres dan proberen wij de gegevens zo snel mogelijk aan te passen. Het kan zijn dat de bestelling al is verstuurd en wij daardoor het adres niet meer kunnen wijzigen. In dat geval zullen wij de bestelling opnieuw moeten toesturen.

Een foutje kan gebeuren! Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar klantenservice@privacy-screenprotectorshop.nl of whats-app en wij proberen zo snel mogelijk het adres aan te passen.

Je bestelling wordt zo snel mogelijk door ons verzonden en afhankelijk van het product wordt het met reguliere brievenbuspost verstuurd of ontvang je een pakketje met een track&trace code. Je ontvangt automatisch een e-mail met de track&trace code om je bestelling te volgen.

Bestellingen op werkdagen voor 21.00 uur worden de eerst volgende dag geleverd.
Bestellingen op werkdagen voor 16.00 uur worden de eerst volgende dag geleverd.

Twee of meerdere producten met verschillende tijden? Dan geldt voor alle producten op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.

Leveringen naar België kunnen 2-3 dagen duren.

Wanneer wij je bestelling versturen via een pakketje dan ontvang je automatisch een track&trace code.

We proberen samen met onze partners je bestelling zo goed en snel mogelijk te bezorgen. Helaas kan het voorkomen dat je bestelling niet op tijd geleverd is. Bekijk eerst de actuele status van je track&trace code. Kom je er niet uit? Stuur een e-mail naar klantenservice@privacy-screenprotectorshop.nl of stuur ons een whats-app en wij proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Uiteraard vinden wij dit erg vervelend en zullen wij dit goed mogelijk proberen op te lossen. Stuur direct na ontvangst van het product een e-mail naar klantenservice@privacy-screenprotectorshop.nl met bij voorkeur een foto van het beschadigde product en het bestelnummer.

×